tip

Finanční služby

- pojištění podnikatelských rizik
- pojištění motorových vzidel
- pojištění občanů
- hypotéky, úvěry, stavební spoření
- doplňkové penzijní spoření

Nejčastěji kladené otázky

Kdo je pojišťovací agent?
Pojišťovací agent je smluvní zástupce pojišťovny či pojišťoven, který má právo po výběru vhodného pojistného programu pro klienta za pojišťovnu či pojišťovny uzavírat pojistné smlouvy.

Jsou služby pojišťovacího agenta skutečně zdarma?
Ano, služby poskytované naší společností jsou skutečně poskytovány zcela zdarma a to po celou dobu trvání smluvního vztahu. Za svou práci si neúčtuje žádné náklady. Ty jsou dle obvyklých pravidel předmětem smlouvy mezi pojišťovacím agentem a pojišťovnou.

Nepromítnou se tedy náklady pojišťovacího agenta do ceny placeného pojistného?
Ne, odměna za naše služby v žádném případě nejde na vrub zvýšení pojistného.

Jaké další výhody plynou ze zastupování vaší společností?
Klient ušetří čas, který je nutný na přípravu podkladů pro uzavření pojistné smlouvy. Získá zdarma ocenění pojišťovaného majetku a odpovědnosti. Zároveň ušetří nezanedbatelné provozní náklady díky profesionálně zpracovaným podkladům, kvalitní volbě pojistných produktů a naší asistenci při vyřizování pojistných událostí.


Jak poznám, že je doporučený pojistný produkt skutečně nejvýhodnější?
Výběr nejvhodnějšího pojištění doporučujeme klientovi na základě hloubkové a profesionálně provedené analýzy jeho potřeb.


Pojištění si tedy mohu vybrat sám?
Ano, konečné rozhodnutí při výběru vhodného pojištění je vždy na straně klienta, tedy Vás. My jsme připraveni Vám předložit profesionálně zpracovanou nabídku vycházející z Vašich potřeb. Jsme připravení Vám při rozhodování být nápomocni.

Jakou mám záruku, že poskytované služby mají dostatečnou profesionální úroveň?
Zákon č. 38/2004 Sb., o pojišťovacích zprostředkovatelích a samostatných likvidátorech pojistných událostí, přesně definuje kritéria pro činnost pojišťovacího agenta. Mezi základní kritérium serióznost, důvěryhodnost, spolehlivost patří také „odborné minimum“. Tedy každý pojišťovací agent musí do 31.12.2006 úspěšně absolvovat zkoušky odborné způsobilosti. Pokud tuto povinnost nesplní, tak od 1.1.2007 není oprávněn vykonávat činnost pojišťovacího agenta. K dnešnímu dni všichni naši spolupracovníci mají tuto povinnost splněnou.

Budu mít zajištěný kvalitní klientský servis i v době po uzavření pojistné smlouvy?
Ano, po dobu platnosti pojistné smlouvy je klientský servis prostřednictvím naší společnosti zaručen.

Co vše obsahuje klientský servis u vaší společnosti?
Pod pojmem klientský servis u naší společnosti ASTORIE a.s. se bezpodmínečně skrývá: komplexní správa klientových pojistných smluv, včetně sjednávání, rozšíření nebo přepracování pojistného krytí a asistence při řešení škodních událostí.

Může pojišťovací agent řešit likvidaci pojistných událostí?
Pojišťovací agent na přání klienta má možnost spolupracovat v oblasti řízení likvidace vzniklých škod s likvidátorem škodních událostí.

Jakou mám jistotu, že pojišťovací agent (Vy) bude zachovávat mlčenlivost o poskytnutých údajích?
Každý pojišťovací agent má povinnost zpracovávat a případně uchovávat veškeré klientem poskytnuté informace v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Co se stane, bude-li mně činností pojišťovacího agenta způsobena újma?
Pojišťovací agent musí splňovat podmínku stanovenou Zákonem č. 38/2004 Sb., o pojišťovacích zprostředkovatelích a samostatných likvidátorech pojistných událostí, která ukládá povinnost být pojištěn pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu zprostředkovatelské činnosti. I naše společnost tuto povinnost splňuje a má uzavřené pojištění odpovědnosti z výkonu zprostředkovatelské činnosti v oblasti pojišťovnictví.

Zajímají Vás odpovědi na další otázky?
Napište nám, rádi na Vaše dotazy odpovíme.

 

© 2008 Příbramská úvěrová a pojišťovací s.r.o. All rights reserved. Created by graphicwork.cz

reklamanrp-kolik-stoji-tvoje-svoboda-728x90-g.gif